Veelgestelde vragen

Welke tentoonstelling loopt er op dit ogenblik?

Op de pagina Tentoonstellingen vindt u de huidige en alle voorgaande tentoonstellingen terug.

Ik ben een medewerker van Argenta. Wanneer kan ik de tentoonstellingen bezoeken? Moet ik een afspraak maken?

Als medewerker hebt u vrij toegang tot de tentoonstellingen. U hoeft geen afspraak te maken. Toon uw toegangsbadge aan de verantwoordelijke om de tentoonstellingsruimte binnen te komen.

Welke veiligheidsrichtlijnen zijn er voor bezoekers en in de publieke ruimtes?

In de tentoonstellingsruimte en de ruimtes errond gelden de veiligheidsrichtlijnen van de overheid, de bank Argenta en Investar Fine Arts. U vindt u de richtlijnen in ons bezoekersreglement.

De toegang tot en het gebruik van de tentoonstellingsruimte is onderhevig aan de geldende coronamaatregelen. Deze kunnen wijzigen gedurende de looptijd van de expo en zullen duidelijk geafficheerd worden.  Wij vragen u deze regels te volgen.

Is er drank of eten beschikbaar?

De koffiebar in het gebouw is enkel toegankelijk voor groepsbezoeken onder begeleiding.

Individuele bezoekers kunnen gratis een kop koffie aan de inkom krijgen. Het is niet toegestaan om dranken of voeding mee te nemen in de tentoonstellingsruimte.

Wilt u voor of na uw bezoek graag iets eten of drinken in de buurt? Dat kan onder andere bij broodjeszaak 124 en brasserie-restaurant De Merode en restaurant Hoffy’s.  Een tafel reserveert u zelf.

Hoe kan ik een catalogus kopen?

Alle beschikbare catalogi zijn te koop in de webshop. U krijgt de keuze om de bestelde catalogus via de post te laten versturen of op te halen tijdens uw bezoek. Uw catalogus ligt dan klaar aan de receptie van de hoofdzetel. U kunt aan de receptie ook catalogi kopen.

In de hoofdzetel kunt u enkel betalen met de Payconiq-app. Wij aanvaarden geen cash.

Kan mijn bezoek worden gefilmd?

De bank Argenta maakt in en rond de gebouwen van de hoofdzetel gebruik van CCTV-camera’s. Meer informatie vindt u in ons privacybeleid .

Kan ik bankgerelateerde zaken afhandelen of geld opnemen tijdens mijn bezoek?

Nee, dat is niet mogelijk. De hoofdzetel van de bank Argenta is een administratieve hoofdzetel. Er is ook geen geldautomaat. Voor bankgerelateerde zaken maakt u het best een afspraak bij uw kantoorhouder.

Copyright 2021: Investar NV Bezoekersreglement Privacy verklaring Cookies